//VI ALLA SKRATTAR ÅT DET.









Började först 8.55 och då hade jag färg&form och efter det hade vi hål. Sen matte,hälsopedagogik och sist engelska. Engelskan har väll inte gått så himla bra och på tisdag ska jag och Jennifer göra det muntliga nationella och man kan ju hoppas på att vi iallafall klarar det. Sen ska vi läsa en bok också. Usch på de! känns verkligen som att engelskan kommer gå åt helvete men vi får se hur resultatet blir.
______________________________________________________________________________________________
Fick sällskap med mig hem av söta Jennifer och vi har inte gjort nånting..eller jo vi åt makaroner och kötbullar när vi kom hem och sen bakade vi chokladbollar..Dom ser kanske inte så goda ut med dom smakar verkligen super! Är inte alla som har prövat att ha smält vitchoklad uppe på dom men det var jätte gott så det tycker jag du borde pröva nästa gång du bakar chokladbollar. Och gillar du inte vitchoklad så pröva med vanlig. Dagen har förresten gått så sjukt sakta och nu har jag jätte ont i huvet och funderar på om jag kanske ska gå och sova men datorn hindrar mig. Haha. Och sen måste jag faktiskt duscha också...
                                                                                                                                                                                               ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0