//SLAPP MÅNDAG MÅ JAG SÄGA.

Sitter just nu i sängen och kikar på Forrest Gump med pappa och Tjomme. Slog på den bara för att kolla hur bilden blev på tvn efter att pappa satte upp den på väggen. Tjomme åkte nyss ut till bussen för att hämta Maria och sen ska vi åka till onoff (om jag får som jag vill) för jag ska handla en sak till kameran. Och det får bli en överraskning! Om vi åker ska jag köra..eller iallafall en bit för inne i stan vill inte jag köra där får Tjomme köra.
_____________________________________________________________________________________________
Imorse tog jag bussen in till Uppsala också vid 11.25 för att fika med Emma och Elsa. Va riktigt länge sen jag träffade Emma och Elsa ser jag nästan varje dag i skolan. Vi hade det riktigt trevligt och jag var super trött när jag kom hem. Sen fick jag med mig två saker hem också som jag tänkte visa lite senare.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0