//RYGGSÄCKAR = BRA SAK.

 

Vad är det för fel på mig och ryggsäckar nu för tiden? Dessa två underbart snygga kommer från Nelly.com och kostar 379:-...Blir bra sugen faktiskt. Sen hittade jag en annan inne på Weekday idag som va grön och den kostade cirkus 500:-. Blev bra sugen på den också men nej det fick vara. Har som sagt redan en men den är jobbig att stänga...(Kan visa bild nån dag så vet ni varför) men den är iallafall snygg för annars skulle jag inte köpt den. Kan ju berätta att den jag har knäpper man som den ljusa ryggsäcken fast dock är det två sånna spännen man knäpper då och det är väldigt jobbigt och på den svarta väskan är det en magnetknapp och det är ju enklare. Men om det skulle vara så att den råkar komma hem till mig så har jag ju två svarta ryggsäckar..fast då kan jag ju i och för sig sälja den jag har nu. Smart brud här! 
                                                                                                                                           ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0