//NYA TAPETER.



Kunde inte hålla mig. Hehe...Så där har ni iallafall en liten smygtitt på hur tapeterna ser ut. Sen kommer ni få se hela rummet i före och efter bilder. Men det får bli när allt är klart.
_____________________________________________________________________________________________
Imorgon är det skola igen så nu ska jag hoppa ner i min renbäddade säng och sova, min säng som jag inte sovit i på flera nätter. I mitt nytapetserade rum. Och det ska bli så sjukt skönt att få sova i en skön säng. God natt säger jag och kryper ner under täcket och sover som en kung!
                                                                                                                                           ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0