//NÅNTING ATT HA PÅ FÖTTERNA.





Älskar verkligen alla mina converse! (Har ett par vita till men dom andvänder jag inte för dom är så utslitna) Dom skorna är ju bara för underbart sköna alltså. Har faktiskt ett par som ligger hemma hos min faster och farbror i Åkersberga som är svartlila. Vill ha dom nuuuu! Är så himla glad över att dom åker till USA ofta så jag alltid får nya skor. Dom är ju betydligt billigare där en här hemma i sverige. Och nu kanske jag kan få fler nu när dom har köpt ett hus där! Fattar ni att min faster och farbror har köpt ett hus i USA så nu säger jag såhär att jag och pappa MÅSTE! åka dit! vad han än säger så ska jag till USA med honom. Sen ska jag även inskaffa mig ett par blåa har jag bestämmt för dom är så sjukt snygga. Men det får bli mer mot sommaren tror jag.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0