//KANSKE NÅTT TILL MITT NYTAPETSERADE RUM?


 
 


Här är några saker som skulle passa riktigt bra in i mitt nytapetserade rum just nu. Vill iallafall ha kuddarna och klockan. Mamma sa att jag skulle få klockan men jag vet inte vart jag ska ha den i så fall.. Kan ha den på två ställen (eller ett annat också men där vill jag inte ha den) och båda ställerna är jätte bra...men vet inte vart jag vill ha tavlorna. De är knepigt det där men får fundera lite på det för det är ju knappast så att jag ska åka till Ikea idag och handla. (Det skulle inte sitta helt fel om jag kunde få allt till mitt rum..Men som sagt vart ska jag hänga alla tavlor jag köper och alla kort jag knäpper? Jag skulle behöva en egen skrubb där jag kan ställa in allt och ta fram det jag vill ha när jag vill)
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: MaddieB

Bara älskar den runda kudden. Ska också köpa såna lite senare :D

2011-05-07 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0