//KAN INTE BESTÄMMA MIG.

Vet absolut inte hur jag ska göra. Blogg.se är så sjukt jobbig när det gäller designen fast det finns så mycket mer att göra där än på devote.se men jag förstår mig verkligen inte på blogg.se och alla koder osv så nu tror jag att jag börjar blogga på devote.se igen...På min gammla blogg för jag hade betydligt fler läsare där också eftersom mina gammla läsare inte fortsatte läsa min blogg när jag bytte. Tråkigt nog! Så jag ska fundera en stund på att byta tillbaka men säger självklart till när det sker,om det sker.
                                                                                                                                            ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0