//JUST NU.



Underbart väder! ♥Det är ju bara för skönt alltså. När jag kom hem tog jag på mig cykelbyxor och ett linne så nu kanske man blir lite brun iallafall. Jag är inte den typen som lägger mig i bikini och solar och ska jag vara ärlig äger jag nog inte en bikini längre eftersom jag ändå inte badar på sommaren. Men iallafall nu ska jag gå ut och jag tar med mig kameran. Tjomme ska köra enduro så tänkte knäppa lite kort på han och en massa andra saker. Sen ska jag ut och övningsköra med han. Kul! Så det kommer förmodligen lite bilder senare ikväll.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0