//FREDAG DEN.............(13)

















Blev bjuden på tacos hos grannarna idag och som ni ser så är inte Filleplutten med på nån bild men han ville inte vara med på kort. Och när jag tog en massa bilder på Elias och Felicia så satt han vid datorn så det vart inga på han helt enkelt. Har haft en mysig dag med alla. Vi kikade på mussepigg och sen spelade vi memori eller hur det stavas. Haha. Jag vann iallfall över alla (bäst som jag är) annars brukar man som faster göra så barnen vinner men ikke då. Här va det jag som vann!
                                                                                                                                        ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0