//FRÅN MORGON TILL KVÄLL.

















Tog en massa bilder idag i skolan. Vart över 200 men väldigt många var onödiga och sen ville ingen vara med på kort så därför lägger jag inte ut några. (Förutom den på André...Men hans hand är ju ivägen faktiskt) Men lite bilder vart det iallafall.
Salladen åt jag när jag kom hem från showen och jag måste få säga att den var riktigt dålig. Uräskta min men den va så jävla dålig så det finns inte. Den blir ju bara sämre och sämre för varje år som gå. Blä på de! Förr var den rolig att titta på men nu är det bara en massa småbarn med som sjunger så falskt och som dansar så dåligt och aa..Jag kanske inte ska säga så mycket för jag skulle inte kunna göra det bättre själv men seriöst pinsamt!
                                                                                                                                           ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0