//FRÅN STADEN HEM TILL MIG.



| Monki Jersey 80:- |



| Ginatricot Trosor 3 för 149:- |



| Ginatricot Ring 99:- |

Det här var det jag fick med mig hem från staden. Skulle titta på en ryggsäck som va super men den fanns inte kvar så jag intalade mig själv att jag faktiskt har en redan så där sparade jag cirka 250:-...Fast när den ändå inte fanns så kunde jag ändå inte köpa den så varför skulle jag "intala" mig att jag redan hade en? Haha. Aja så kan det vara. Ringen älskar jag redan och den kommer jag andvända mycket iallafall.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0