//LÅTER DET GÅ NÅGRA DAGAR TILL.



Nemen tjäääna kan vi ju säga till min svullna vänster fot. Ska den aldrig bli bra eller? Nu är den inte så svullen om man tänker på hur svullen den faktiskt blir efter att jag har gått en hel dag.  Ser det skönt ut? Svar nej. Får nog åka till sjukhuset med den när mammsen kommer hem från fjällen eller vad tror du ?
_______________________________________________________________________________________________
Morgondagen kommer spenderas med Johanna och vi ska fara in till staden. Kanske får med mig nått hem det vet man ju aldrig. Sen blir det nog taco+mys hemma hos mig. Så jag vet inte om det blir så mycket bloggande. Men ska ju försöka iallafall. Bussen går ju inte förrns 10.55 från Tierp så jag hinner nog innan jag åker. Om jag har nått intressant att säga..eller om jag kanske lägger upp nån bild eller så.  Nu säger jag god natt och kryper ner under täcket så jag orkar gå upp imorgon.
                                                                                                                                            ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AjAjAj! Ser inte skönt ut!

2011-05-07 @ 01:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0