//VALBORG.











































Gårdagen var riktigt rolig. Eller efter ett tag iallafall. I början var det inte så kul och det var en massa människor där som kunde åkt därifrån om man frågar mig. Men det var ju vad jag tyckte alla andra kanske tyckte det var skit roliga folk där. Men i vissa stunder var det så sjukt roligt så ni anar inte. Vart inte så mycket bilder eftersom att förra året var min kamera med om väldigt mycket och då var det "normala" människor där och nu visste jag knappt vilka det var så min kamera stog på tallrikarna i skåpet i köket. Men jag hade det super iallafall. Hur hade du det och vad gjorde du?
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0