//EN VARM SÖNDAG MÅ JAG SÄGA.

Sitter nu hemma hos Jonas och Angelika och gör absolut ingenting. Vaknade ganska tidigt och vädret var bara för underbart så jag la mig ute och stekte ett tag. underbart! Sen gick jag över till Jonas och Filip för det var bara dom hemma och spelade lite fotboll med Filip. Sen gick vi hem till mig och bakade en vit kladdkaka. Det har jag aldrig hört talas om förr men mamma hittade det i hennes tidining så då passade jag på att baka en sån tills dom kommer hem ikväll. Så då blir det fika sen när dom kommer hem. Får hoppas den smakar gott bara. Eftersom att det bara är jag och Billy hemma så betyder det att vi ska laga mat...fast nej för han äter hos Roger och jag äter här hos Jonas och Angelika. Det är bra att ha många bröder kan jag ju tala om så man kan äta hos olika.(När man behöver/vill)  Och det ska bli riktigt gott för vi ska äta sallad. Sallad som är så himla gott. Och det blir nog en massa gott i den också. Mums!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0