// EN MASSA OLIKA FÄRGER.



Kom nyss hem och Körningen gick faktiskt bra för att vara första gången! Och så vart det ju fika hemma hos Malvisen eftersom hon har fyllt och efter det drog jag hem till Melissa för hon ville ut och gå så då gjorde vi det. Nu har jag skit ont i min vänstra fot så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ska nog hoppa ner i sängen och lyssna på spotify och sova så vaknar jag upp imorgon och hoppas på att foten inte gör ont och att det kan bli lite bättre med allting.
______________________________________________________________________________________________
Känner att jag skulle ha suddat allt jag skrev på nationella och skrivit om en heeeelt annan sak. Men nu är det gjort så vad fan ska man göra? Får hoppas på det bästa helt enkelt. Men visst har jag många sudd? Hittade alla när jag började plocka in allt igen i rummet. Jag "samlade" på sudd när jag var mindre så nu har jag massor. Så nu kan jag börja skriva en massa fel i skolan för jag tror jag tar med mig alla i en påse och lägger i skåpet imorgon. Haha men det får bli om jag kommer ihåg det. God Natt!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0