//EN ETTA OCH TVÅ NOLLOR.

IRRITERAD!
S
å nu har jag fått ut min ilska lite granna. Väntar på Roger för han ska komma och hämta mig och så ska vi åka till Uppsala och där ska vi möta Ingela. Dom skulle handla nånting och då passar jag på att åka med för att köpa tavelhyllor till rummet. Super!  Svarta ska dom vara också..nu vet ni det. Ska plugga engelska i bilen och sen ska jag plugga engelska när jag kommer hem och sen senare ska jag fortsätta fixa i rummet (och som det känns nu kommer jag inte bli nöjd och jag kommer aldrig bli klar) ska fixa en sak med mina foton som jag hade tänkt visa senare ikväll om jag blir nöjd och tänker ha så vill säga. Nu ska jag kila ner och ta mig en macka för jag har knappt käkat nått idag och sen ska jag bara vänta på Roger.
_____________________________________________________________________________________________
Den här veckan suger!...
Vill att det ska vara lördag igen...
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0