//DRAR MIG TILL BUSSEN SOM TAR MIG TILL STADEN SNART.

 

Va uppe länge för jag kollade på Forrest Gump två gånger. Underbar film! Men jag vaknade faktiskt innan klockan ringde. Och ja jag ställde klockan så jag inte skulle sova för länge så jag tex skulle missa bussen. Och det är skönast att vakna innan för då slipper man bli irriterad på att man måste vakna. Snart ska jag ta och ringa min pingla Johanna och cheka läget och sen ska jag ta och ringa mamma en snabbis. Solen skiner och jag hoppas det håller i sig så det blir en kanon dag! Ska gå ut till bussen lite tidigare för då kan jag njuta av solen en stund innan jag måste sitta på en buss i cirkus 45 min.
_____________________________________________________________________________________________
Har precis tagit lite ego bilder med kameran också så kanske slänger upp en bild senare på mig själv. Ha! Sen sitter jag och funderar på om jag kanske ska ta med mig kameran till stan..Hmm....Man känner sig som en turist då men vad gör det om 100 år? Men det blir jobbigt för jag ska inte ha nån väska med mig och min kameraväska är ful...ooppss..sorry till mina föräldrar för det men kunde jag inte fått en lite snyggare kameraväska?
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0