//CUPCAKES BAKNING MED MELISSA.







Hade absolut ingenting att göra så jag slog en liten signal till Melissa för att kolla vad hon skulle göra och hon skulle inte göra nånting så därför bestämde vi oss för att baka Cupcakes! Det var första gången jag gjorde det men det var inte första gången Melissa gjorde det. Jag kan säga att såhär roligt har jag inte haft på länge (om man räknar bort lördagen) vi hade så sjukt kul och vi gjorde gansla mycket fel. Två saker som var roligt va att vi andvände 2KG socker och 1 PAKET ägg...(med 12 st ägg i) Vi började runt 5-6 tiden och slutade ungerfär vid 10 tiden så vi har hållt på väldigt länge. Nu är jag verkligen super trött så nu ska jag hoppa i säng och sova. Fler bilder kommer imorgon för nu orkar jag inte ladda upp fler. Men kan berätta en sak och det är att dom smakade bra!
____________________________________________________________________________________________
Imorgon är det fredag..Fyfan så skönt! 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0