//BAKNING.













Eftersom att det bara har regnat en massa idag så följde jag först med mamma till affären för att handla och sen när jag kom hem gick jag ut och fota. Så det kommer komma en massa bilder sen. Och efter det gick jag in och bakade. Så jag har nästan precis bakat och resultatet blev ju bra tycker jag. Haha "muffinsarna" va sånna där fusk. Pulver påsar som man blanade och så blev det en smet. Haha snabbt och enkelt..sånt gillar vi! Frågan är bara om dom är goda..såg att det var jordgubbsbitar i och sånna gillar inte jag så jag vet inte om jag kommer smaka på nån. Men chokladbollarna smakar iallafall bra det är en sak som är säker.
                                                                                                                                        ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0