//ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA!





Ojdå nu var det ett tag sen jag bloggade faktiskt. Men det har ändå varit rätt skönt att inte tänka på bloggen så mycket. Iallafall så har dom har två dagarna (tisdag och onsdag) varit två skit dagar. HataHataHata! fyfan hade engelska prov båda dagarna och båda två gick skit dåligt så jag får väll ett ig i engelska. Usch på de! Jag försöker faktiskt det gör jag men nej det går inte! Nationella gick ju åt helvete idag också...blä! jag orkar inte känner jag...nu såhär mot slutet är det nån som verkligen inte vill att jag ska gå i skolan för allt går bara dåligt. Det är inte det här jag vill göra ens. Jag vill inte jobba med barn!
dskohfpjdsagpnsdndgjåa dslfosdgåoidf¨g!
Sådär känner jag just nu!
_______________________________________________________________________________________________
Sitter just nu och väntar på Tjomme för vi ska ut och ÖVNINGKÖRA! äntligen säger jag bara. Vi ringde och klaga på transportstyrelsen igen igår för papprena inte hade kommit och så kom dom idag. Så nu ska vi ut och köra...Får hoppas det går bra bara. haha! Det kommer självklart gå super! Sen efter det blir det att åka och gratta Malvisen som har fyllt 2 år så då bjuds det på filka. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0