//VÅREN KOMMER SAKTA MEN SÄKERT.



Vädret har varit för underbart idag måste jag säga. ÄlskarT! Drog på mig mina solbrillor också och gick till bussen imorse och det var riktigt härligt för solen lyste och det blåste ingenting. Var super skönt. Men sen när jag kom till Tierp började det att blåsa vilken sög. Men dagen har varit helt okej och Jennifer är bara för knasig. Haha men hon är bara för rolig.
Sitter nu i min säng och ska snart gå och duscha för mitt hår är jätte äckligt och skitigt. Usch! Sen slår jag nog på en film.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0