//ONE DAY.



Idag har jag vart i stan med denna sötnos vid namn Jenniföööör. Köpte bara ett par jeans så jag tänkte att jag kan visa dom lite senare för det är itne så viktigt. Behövde iallafall ett par till för jag har typ två par bara nu när jag köpt ett par till. Hade det riktigt trevligt faktiskt men dock har inte mitt humör ändrats. Är fortfarande lika tjurig och grinig. Vet inte varför och det börjar bli jobbigt. När vi kom till stan var det en massa massa folk och det sög men det var bara för Jay Smith va där.. (Stavas de så?) Aja iallafall han som vann idol ni vet så alla va där och kikade på han. Förutom jag och Jennifer som va där för att shoppa. Det roliga var att vi höll på att gå in i han sen för vi såg han inte. Han gick framför oss för han skulle gå till den där bussen som han kom i. Haha ja ibland kanske man ska se sig för eller? Fast det kan han lika gärna göra. Bara för han är känd behöver ju inet vi flytta på oss osv. Ikväll ska jag kanske åka till Tierp och umgås med Felicia och Jennifer men jag vet inte riktigt om jag känner för det. Skulle vara kul och så men jag vet inte om jag orkar och om mitt humör är på topp för det. Jag vill just nu bara somna och vakna upp på torsdag så jag får åka till fjällen någon gång.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Henningfanny

Nice site, welcome to my

2011-05-18 @ 08:34:11
URL: http://henningfanny.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0