//TODAY.



Hur underbart väder har det inte varit idag? Älskar när solen lyser och det är varmt ute. Har iallafall nästan precis kommit hem från Vewes pappa och vi har haft det trevligt. Igår när vi kom dit satt vi oss bara i soffan och glodde på tv..eller jag gjorde för Vewe somnade. Sen gick vi och la oss och imorse åkte vi till valbo och kikade lite. Sen har vi inte gjort så mycket mer och nu sitter jag här hemma. Så vad ska jag göra nudå? Vewe tyckte jag skulle komma och sova hos henne och Ingela och Roger har fest så jag kanske drar mig dit. Men vet inte om jag orkar göra nått av det. Men det skulle vara kul att åka till Roger och Ingela för att få komma iväg och ha lite kul (Om det nu blir roligt, men det kan man ju hoppas på) Sen får jag sovsällskap inatt också för Filleplutten ska sova hos mig. Trevligt med sovsällskap men synd att dom busarna tar sån plats. Men ja jag får se vad jag hittar på ikväll men hoppas iallafall du har en bra lördagskväll!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0