//SVENSKA, MITT SPRÅK.

  

Sitter och försöker plugga svenska men det går inte så himla bra. Samtidigt skaffade jag Spotify Premium så nu kan jag lyssna på en massa bra musik i mobilen. Det finns bara en sak att säga om det och det är Superkanon! Tillbaka till svenskan...Jag har ingen aning om hur jag ska skriva sammanfattningen om min dikt..(Tänkte skriva dikten i ett nytt inlägg efter så ni kan läsa den) Eller inte om min dikt det är inte jag som skrivit den. Men jag hoppas jag kan göra klart den tills imorgon annars lämnar jag in den på måndag. Fast det är sista dagen imorgon..men hallå! vi har inte ens svenska imorgon så varför ska den vara inne då? BlirTokig Ska försöka skriva klart den nu så byeee.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0