//SUDDIGT.



Eftersom att jag snart ska åka till Vewe så lägger jag in bättre bilder sen. Där har ni bara lite smygtitt på vad det är. Men ni kanske kan chansa?
____________________________________________________________________________________________
Kameran följer självklart med men jag får se om det kommer några bilder upp här. Vi ska käka tacos och sen hoppas jag på att vi ska göra nånting roligt så jag inte somnar (som jag alltid brukar göra) men jag kommer sova hemma iallafall för imorgon ska jag kanske åka till Ikea med Madde. Ha en UNDERBAR fredag!
                                                                                                                                              ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0