//SÖNDAG IDAG, MÅNDAG IMORGON.

Vart att jag åkte hem till Roger och Ingela igår kväll och det var ju tur eftersom att Vewe ligger hemma och är sjuk nu stackarn. Va inte där så länge kanske drygt 2-3 timmar för sen skulle dom gå till Victor för han hade också fest. När jag kom hem låg som sagt Filleplutten i min säng och sov så jag kröp ner där brevid han och snacka om att SMÅ barn tar stor plats. Han låg med fötterna på mig under mitt täcke. Och han kan inte ligga still heller, men gulliga är dom iallafall.
Nu sitter jag i köket hemma hos familjen Karlsson (Alltså hos Roger och Ingela) och gör inte så speciellt mycket. Har målat Nathalie och Nadjas naglar. Nathalie fick rosa och Nadja fick turkos. Riktigt tjusigt måste jag få säga. Fast Nadja hade svårt att sitta still så hennes kladdade lite med den fixade vi! Ska käka mat här och vi ska grilla.(Mums!)hur underbart gott är inte det? Underbart väder och så ska vi grilla. GillarT! Kommer bild på det sen för kameran har jag med mig.
Sen har jag planerat min dag lite om vad jag ska hinna göra innan jag lägger mig i sängen ikväll och sover. Och jag hade tänkt lägga mig tidigt för jag somnade sent och vaknade ganska så tidigt.
Jag hade tänkt hinna
*Plugga Hälsopedagogik
*Städa hela rummet. Bädda,plocka undan,damsuga osv.
*Fixa lite bilder.
* Duscha.
´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0