//ONSDAG,INTE MIN DAG.



Jag kan säga det omÅomÅom igen! Jag AVSKYR verkligen onsdagar. Men nu när man sitter här hemma känns det som att det har gått väldigt fort ändå men det gör det verkligen inte. Inget har varit bra idag kan jag säga. På färg&form höll vi på med lera och vi skulle beskriva en känsla och det gick ju verkligen jätte "bra". Och sen hade vi matte och jag fattar ingenting och vi har prov på fredag. Häärligt! Tänkte kanske ta hem och hinna kika igenom det lite innan. Sen va de dags för svenska och där skriver vi om dikter och jag kom inte på nånting och det är jätte svårt. Sen hade vi hälsopedagogik och det gick ju faktiskt både fort och bra så den lektionen gjorde inget att vi hade. Sen var det engelska och då skulle vi skriva en uppsats och jag var inte direkt på humör för det så det var också jobbigt. Sen att bussen kom cirkus 15 min försent gjorde ju inte min dag bättre. Var så sur när jag stog vid bussen så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Sen var jag lite hungrig också och jag visste att maten inte skulle vara klar när jag kom hem eftersom att det var jag som skulle laga den. Jobbig dag! Och vad ska jag göra ikväll då? Har redan packat ner en massa skor i en påse som jag ska åka hem med till Ingela när mamma har kommit hem från promenaden med Angelika. Vet en sak jag skulle vilja göra men får väll se om det blir så. Kanske häller upp ett varmt bad och badar lite och kikar på någon bra film efter. Det skulle INTE sitta helt fel nu! Det tror jag nog att jag ska göra. Eller tror..jag kommer göra det.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0