//MOT GÄVE MED VEWE.

 

Sitter nu på tåget påväg till Gävle med Vewe för att tillbringa några timmar hos hennes pappa i Valbo. Så därför gör jag ett tidsinställt inlägg. Ja vad ska vi göra när vi kommer fram? Har ingen aning men känner jag oss rätt kommer vi sova för vi har gjort en massa saker innan som tex vart i skolan och jag slutade 15.55 och Vewe 14.00så hon har det ju lite bättre än vad jag har. (Men det skiter man väll i) Sen på lördag ska vi shoppa i Valbo och sen senare på kvällen åker vi hem. Så jag antar att vi kommer höras senare på kvällen när vi kommit hem. Men hoppas alla har en bra fredagskväll och lördag för min kommer bli suuuper!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0