//MORSNING!

Jag kan aldrig sova länge när jag har sovmorgon. Jag fattar inte! Iallafall så sitter jag här nu och jag har varit vaken i kanske en timme snart. Ska gå och fixa mig och sen får vi väll se vad jag hittar på att göra. Jag börjar 12.30 och jag har bara en lektion. Gissa om det känns ovärt att åka till skolan, Svar ja! Men jag ska vara med bästaste Jennifer idag hemma hos henne så så ovärt är det ju inte. Och vi har bara engelska och då ska vi kolla på film så det kommer nog bli bra. Det jobbiga är att vi säkert kommer hinna kolla klart på filmen och då ska vi skriva en stor uppsats om den. Inte kul! Men jag har sett den filmen ett X-antal gånger så jag kan den iallafall och det är ju positivt. Tar bussen in till Tierp 11.41 och då har jag cirkus 30 min på mig innan engelskan börjar. Det blir superkanon det. Nu ska jag ialalfall fixa ordning mig så har jag det gjort. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0