//MIN DAG JUST IDAG VAR UNGEFÄR SÅHÄR.



Wronka gjorde mig sällskap hem idag eftersom att vi nästan slutade samtidigt. Vi har inte gjort mycket alls idag..så som det brukar bli när vi är. Hon satt vid datorn och jag låg och halvsov i sängen. Hon försökte göra nånting på facebook och när allt var klart så vart det nått fel och det försvann. Haha otur där! Hon åkte hem för en stund sen så jag ska snart gå och duscha tror jag. Sen ska jag käka krabbstick..awesume! Är ju för himla gott det alltså. Kanske tar mig en frukt också för jag såg minsann att mamma hade köpt det. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0