//MER FOTON.

 

Fick hem ett paket idag med 75 stycken nya foton. Skulle vilja ha lite ramar så jag kan sätta upp lite kort på väggen fast ändå inte. Har redan planer på vad jag ska göra med mina kort när vi fixat klart mitt rum. Kommer bli superkanon! Fast vissa ska jag självklart sätta in i ett album. Eller blir nog i flera eftersom jag har så mycket kort. Eller har inte så många nu men det blir fler och fler. Och i sommar kommer det bli massor. Ååh nu började jag längta till sommaren också. Kan det inte komma nu?
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0