//MÅNDAG.

Måndag idag, ny dag,ny vecka, nya tag. Kom hem från skolan för en stund sen och det var riktigt skönt att vi bara hade tre lektioner. Just nu känns skolan jätte jobbig för jag ska hinna skriva klart svenska uppsatssaken och sen har jag tydligen IG i engelska så måste verkligen plugga på det och göra det jag ska för att få G i kursen. Tänker knappast plugga det i tvåen eller gå om eller hur det nu blir. Men nu struntar vi i det och tar dom problemen när dom kommer.
____________________________________________________________________________________________
Idag ska jag faktisk gå på kursen för övningkörning med mamma,Tjomme och Ingela. Sådär lite tråkigt att bara sitta och lyssna i några timmar. Och sen när jag kommer hem ska jag nog slå på pip-larsson. Hur underbar är inte det filmen? Den är super bra och den är i cirkus 6 timmar...fast ska då inte kolla på hela ikväll. Om jag inte ska kolla på film ska jag nog va med Vewe om hon nu hade lust med det. 

Underbart bra låt!
Crash And Burn-The Benefits.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0