//LÖRDAG ÄR DET IDAG FÖR IGÅR VAR DET FREDAG.

Gårdagen vart väll lyckat fast vi gjorde inte så mycket. Vi gick och handlade och sen satte sig Emma,Lotta och Vewe vid datorn och jag satt och kollade på tv. Sen spelade vi Alias och det var riktigt roligt. Jag och Vewe vann såklart men Emma och Lotta förklarade orden så himla roligt..Eller förklarade dom gjorde typ teckenspråk. Haha. Kom hem runt 12 tiden tror jag och då var jag så himla trött så jag orkade inte slå på datorn för att lägga upp bilderna på det jag köpte utan det tänkte jag göra idag. Om en liten stund eller så. Snart ska jag nog ta en promenad med mamma och hundarna i det underbara vädret. Sen får jag se vad dagen har att erbjuda. Jag skulle vart med Madde och åkt till Ikea men så blir det inte för jag ska hem till min syster sen och äta mat för hon fyller år på måndag. Fast det är klockan 4 och enligt mig är det en dum tid för då kan man inte hitta på nånting och det är lördag så det va ju tråkigt. Men jag får leva med det helt enkel. Kanske kan hitta på nått med Madde efter jag vart och käkat mat.
____________________________________________________________________________________________
Jag skulle vilja åka in till Uppsala och kolla på Hur många lingon finns det i världen? men jag vet inte om Madde vill eller så men jag kan ju alltid höra med henne. Så ja jag får helt enketl se vad som kommer hända idag. Ska nog ut och fota lite iallafall för jag gjorde inte det sist jag skulle och nu är det ju bara för härligt väder!
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0