//KORTA DAGAR ÄR ETT + I KANTEN.



Snart ska jag gå ner för att fixa ordning mig och gå ut till bussen. Börjar som sagt 10.35 och slutar 12.15. Hur underbart är inte det? Fast då har vi dock ett prov som jag kan halft som halft. Jag kan mer än hälften av frågorna men bara för de kommer väll dom jag kan inte komma med. Aja de får gå som de går. Sen kommer Johanna och Vewe hem till mig men dom slutar vid 14.00 så jag har ingen aning om vad jag ska göra medans jag  väntar på dom. Kanske fota lite? Men det känns som alla bilder bara blir samma hela tiden. Vitt,vitt,vitt. Vill ha lite färg nu så det kanske inte blir så mycket nya bilder nu. Men jag har ju en massa ni inte sett. Som tex den här ovanför. Eller så kan jag fundera på vad jag vill knäppa på för att få en bra fototapet. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0