//JUST NU, JUST I DENNA SEKUND.

Sitter nu och lyssnar på musik men jag ska snart knalla ut till bussen. Idag har vi bara en lektion och efter det ska jag till sjukhuset med mamma och få reda på allt om huvet (tror jag) och även fast jag bara ska göra det så gillar jag det inte. Tycker verkligen inte om sjukhus. Men måste ändå göra det så jag får reda på vad det är för fel på mig och mitt käre huvud. Haha. Och UNDERBART väder är det också så man kanske skulle gå ut och fota lite när man kommer hem eller vad säger du?
                                                                                                                                             ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0