//JAG KAN BÖRJA OM.



Ja idag har jag hunnit med riktigt mycket måste jag få säga. Jag vaknade vid halv 8 tiden och då fixade jag mig bara eftersom att jag inte fick äta eller dricka nånting. Sen åkte jag med mamma och lämnade Filip och Nadja på förskolan och sen åkte mamma,jag,Felicia,Elias och Angelika till sjukhuset. Jag och mamma skulle till labbet och Angelika skulle till akuten med Felicia. Jag var sjukt nervös men det gick ju ganska så bra faktiskt och jag låg och tittade bort hela tiden så det gick finfint! Men det tog en bra jävla tid innan vi fick komma in men sen när vi hade gjort det så åkte vi till optikern för att kolla ögonen och det gick super fort för vi fick göra det direkt och då hade vi inte bokat någon tid eller så. Så det var super de! Efter det åkte vi till ica för att handla lite och jag köpte KRÄFTOR, så ikväll ska jag mummsa i mig de! (Gilla) Sen köpte vi Ben&Jerry´s också och jag ska pröva en ny smak och jag hoppas den är god! Annars känns de som man har kastat bort 50 rikstaler på ingenting. 
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0