//I WANT TO HEAR A BEDTIME STORY FROM YOU.



Har till och med hunnit dricka varm choklad. Nu ska jag kolla klart på filmen som jag sitter och tittar på och efter det blir det till att sova. Skulle kunna somna nu för jag är så trött. Kanske blir så att jag skippar att kolla klart på filmen och sover istället. Imorgon är det sovmorgon så då börjar jag 10.25 Skönt! Vi hade tydligen läxa tills imorgon också och jag troddde den var till onsdag så det komemr väll gå super bra för mig..Som vanligt. Det är engelska ord vi ska kunna och det är riktigt jäkla svåra. Annars brukar det vara så att man kan gissa sig fram till svaren lite halft men dom här var verkligen svåra och jag kommer då inte kunna nöta in dom tills imorgon. Jag får helt enkelt göra mitt bästa och se hur det går. Skulle väll kanske va med Jennifer också imorgon efter skolan kommer inte riktigt ihåg om vi sa så eller inte. Får helt enkelt skicka iväg ett sms till henne och fråga.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Martinmargrethe

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-10-11 @ 10:49:21
URL: http://martinmargrethe.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0