HAPPY? SAD? ANGRY?...I DO NOT REALLY KNOW.

Sitter här i min ensamhet och har absolut ingenting att göra. Skulle hittat på nånting med några men så blev det inte (Som i vanliga fall) Så vad ska man göra nu? Jag hade velat gå ut och gå men vill inte göra det själv och sen är det mörkt nu så då är det kallare ute och då har man ingen lust att vara ute och gå. Eller iallafall inte jag. Så vad finns det mer som datorn kan erbjuda? Facebook..ja men där händer det inget roligt heller så det var ju inte så kul, msn..ja de också men är ju inga roliga människor inne där och vad ska man prata om? Jag har ingenting att säga till någon. Just nu såhär på kvällen börjar jag bli på dåligt humör..Eller det smög sig fram idag efter vi käkat men ändå. Varför är jag alltid på dåligt humör? Humörssvängarn som jag alltid kallades för förr. Mitt humör kommer och går lite som det vill, men måste man alltid vara på ett bra humör? Hur skulle livet se ut då? Om man alltid gick runt och va glad. Det skulle ju bli tråkigt i längden att vara glad. Vet inte heller varför jag skriver det här inlägget...Jag menar jag har väll knappast skrivit nånting intressant eller? (Tror nog inte det iallafall).Från det ena till det andra.Jag är ju 16 så det hade ju vart trevligt om mina föräldrar kunde fixa allt som har med övningkörningssakerna att göra så kanske man kunde ha vart ute och kört lite bil men nejdå inte har dom gjort det inte. Blir väll av efter jag fått körkort! (Låter ju super bra de) Men den som väntar på nått bra väntar väll aldrig för länge..eller hur är det man brukar säga? Sitter här utan musik också, varför gör jag det? Får väll ta och slå på lite musik så det slipper vara så tyst här i mitt rum.
Och på tala om ingenting. Jag har ju ALLTID sån huvudvärk så min käre mor ringde till sjukhuset och jag ska komma dit på torsdag och ta en massa prover och sånt. LÄSKIGT! Jag vill inte göra det. Jag tänker inte låta nån från Tierps (ursäkta men dom är som dom är) sjukhus sticka en nål i min arm och ta en massa blod från mig. Känner mig skakis redan nu och vill svimma fast jag aldrig gjort det. Är det så det ska vara? Jag hatar sjukhus, har varit där så många gånger men inte gillar jag det mer för de. Och + att tandläkaren ligger i samma byggnad och det gör ju inte så det får ett + i kanten.  Håller mig hellst så långt bort från både sjukhus och tandläkare som möjligt...Även fast dom kanske gör livet lite bättre och enklare för vissa. Men det känns som att jag kan skippa dom två sakerna om det inte är nånting som verkligen är nödvändigt som den gången när jag bröt foten och var tvungen att operera den...Jag menar jag hade knappast kunna laga skiten själv. Ja men det var nog allt onödigt jag hade att säga för kvällen tror jag..eller det lär ni märka.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0