//GOODNIGHT.





Där ser ni vad jag brukar göra när vi inte har nånting att göra i skolan. Jag brukar alltså göra en bondgård och sen blir man ett djur som finns där. Skit fina och riktigt roligt. Fick lov att göra bilden mörkare så ni lättare kunde se djuren. (Snällt av mig!) Jag suddar självklart bort dom efter en stund. Bilderna har bästaste Jenny tagit och visst är jag "otroligt söt" på den översta bilden.
____________________________________________________________________________________________

Har precis kommit hem från Johanna. Drog till Tierp runt 6 tiden för att umgås lite med henne och vi gick ut och gick och det var riktigt skönt fast det kanske var lite kallt men det var ju varmt när vi kom hem så det är sak samma. Nu ska jag hoppa ner i säng för imorgon är det fredag och jag känner redan nu att jag kommer vara på dåligt humör eftersom att vi har datakunskap och matteprov. Inte kul! Och jag kan ingenting på matten..eller jo om jag tänker efter kan jag nog en hel del. Och jag tackar..vem jag nu ska tacka. Lars våran mattelärare att man får ha ett papper med sig så man förstår lite bättre (Kom inte på vad det pappret heter just nu) Men det var allt jag hade och säga för ikväll så Godnatt!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: Gösta

Gillar att giraffen (jag) är typ minst fast det egentligen är det största djuret där, haha <3

2011-03-24 @ 22:54:12
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0