//FÖRSTA LEKTIONEN...DATAKUNSKAP.

Är inte på humör idag kan jag berätta och det kommer nog inte bli bättre heller. Skulle åkt på bio idag men så blir det inte. Ska göra annat istället och det kommer ju bli sååå kul. Ska sitta barnvakt åt två sovande barn helt själv. Kanske slår på nån tråkig film eller så också. Vi får väll se hur det blir. Nu har vi datakunskap och det gillar jag inte. Är inget som är roligt med datakunskap. Om man frågar mig. Roger kommer iallafall och hämtar mig efter skolan så jag slipper åka buss. Tymmen upp för det.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0