//FLODIS OCH JAG VI ÄR GODA VÄNNER.



Hoppar ner i sängen med min flodis, Disa och Tilda för nu ska jag sova. Kom nyss hem från Roger och Ingela så nu är jag jätte trött. Imorgon är vi lediga så Jennifer,Therese och jag drar in till stan och vi ska ta bussen som går 09.10 från Tierp för Jennifer ville åka tidigt så det blir ingen sovmorgon för mig inte. Det som hade varit så skönt! Men tänk såhär...jag får en underbart GOD Subway macka. Mums vad det kommer sitta fint! Så godnatt på er allesammans så hörs vi imorgon!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0