//BLACK.



Tog som sagt en tur till stan idag med Jennifer och Therese eftersom att vi är "lediga". Dessa två saker fick jag med mig hem. Är super nöjd, båda sakerna är köpta på glitter och glasögonen kostade 99:- och klockan kostade 149:-. Jag vart bra sugen på att köpa en vit klocka också men det får jag göra en annan gång. Den skulle passa så bra till sommaren när man blivit lite brun.
____________________________________________________________________________________________
Just nu ligger jag i sängen och har ont i huvet och mår illa. (Inte kul) Kollar även på pip-larsson. Pappa kom nyss också och sa att han skulle åka snart så han sa hejdå. Han ska åka till stugan med dom på jobbet och åka skoter. Är inte bara lite avensjuk! Hur underbart kul hade inte det varit? Men jag har andra saker jag måste göra just nu när det gäller skolan och så, så kan inte ta en massa ledigt. Måste göra klart svenskan men det gör jag nog lite senare. Är ganska svårt så jag förstår inte riktigt hur jag ska skriva men det kanske jag kommer på. Sen vet jag vad jag skulle vilja göra ikväll men så blir det säkert inte...säger inte vad det är förrns jag får det. Men får väll se hur det blir med den saken.
                                                                                                                                         ``CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0