//ÄVENTYR PÅ EN SÖNDAG, DET HÄNDER INTE OFTA.





Var ju på Ikea idag med Madde och det var ett riktigt äventyr måste jag få säga. Vi tog bussen in till Uppsala och sen skulle vi ta stadsbussem till Ikea men den bussen vi skulle ta åkte förbi så vi tog en annan och det slutade med att vi fick gå ute i det blåsiga vädret i cirkus 30 min. KALLT var det iallafall. Men vi kom fram och vi överlevde. Vi fikade även där och jag tog en kladdkaka och Madde tog en äppelpaj. Och som ni ser fick vi med oss en varsin kasse därifrån och kan ni gissa vad vi handlade?....Om inte annat kan jag visa allt vi handlade, vi gick på stan också en stund efter. (Vi handlade likadana saker på ikea)









Linnet kostade 99:- på Ginatricot och köpte man det fick man en bonusstämpel så nu har jag ett fullt bonuskort också. Och sen var det två filmer för 99:- så Madde köpte en och jag köpte en. Och jag sitter och kollar på den nu och den är ju hemsk. Usch på den!
Efter att vi kom hem så åkte jag hem till mig och Madde hem till sig för vi var så himla trötta och jag var jätte hungrig så vi bestämde att jag skulle åka hem och äta och sen åka till Madde så då gjorde jag det. Hemma hos henne knäppte vi en massa kort. Eller jag knäppte kort på henne och det kommer upp några bilder här sen så ni får se. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen så kommer bilderna upp sen.
                                                                                                                                        ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0