//I ÖRAT DU KAN HA DESSA TVÅ.





När jag kom hem från skolan hade det kommit ett litet paket till mig i brevlådan och det var dessa underbara smycken. Dock tycker jag att den till vänster är lite liten för att både kosta så mycket och ens ha i örat. Men jag gillar den ändå. Den är grymt snygg men tyvärr så fanns det ju ett litet problem. Sen en till sak...ska man hålla på och böja dom och trycka ihop dom varje gång man ska ha dom på sig så kommer dom ju till slut att gå av. Ja som sagt man lär sig av sina misstag och det kanske va sista gången jag köpte mig sånna här smycken. Men jag får se för jag har ju som sagt inte prövat ha dom än. Så ska inte dömma dom innan. Men snygga är dom iallafall! Dom här kan ni hitta hos Emma HÄR! Det är super fina smycken måste jag säga! Skulle vilja ha massvis av dom.
                                                                                                                                       ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0