//HATAD ONSDAG.

Sitter nu med en kaka i munnen medans Figge sitter och pratar i telefonen med Jocke. Hon kom till mig efter att hon slutat och vi har inte gjort så mycket alls. Vi har typ bara käkat och pratat eller vi spelade yatzy också men det var super tråkigt för Figge vann heeeeeela tiden. Fick spela med mig själv en gång för att jag skulle få vinna. Kände mig duktig då!
Är ju onsdag idag och jag hatar onsdagar. Och den här onsdagen sög! Fyfan vad jag hatar den..Tummen ner för denna onsdag. Skolan var jobbig...eller vissa saker var jobbiga. Eller så är det jag som stör mig på för många småsaker. (Hehe) Så det kan va därför den vart jobbig. Det sköna var att Roger var i Tierp när jag slutade så jag fick åka bil med han hem.  Och jag är ju världens bästa lillasyster som har världens bästa bror så han köpte ett tuggummi paket till mig. Snällt av han? Svar ja! Dunkade musik hela vägen hem från hans mobil eftersom han har spotify i den.  Och då är det iallafall bra musik...om man jämför med hans skivor han har. Så ikväll ska jag packa för imorgon drar jag mig till fjällen med Mamma,Papppa,Roger och Ingela. Ska bli SKIT ROLIGT! Längtar som bara den. Och har bara en lektion imorgon så jag hoppas den går foort. Kommer nog inte blogga så mycket när jag är där för jag tar nog inte med mig datorn och mobilen funkar ju inte där så aa.. Finns inte så många fler alternativ än att blogga när jag kommer hem. Men det dör ju ingen av..att jag inte bloggar på 2-3 dagar. Vet inte ens när jag kommer hem. Haha. Men vi hörs iallafall innan jag åker imorgon.
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0