//DU BORDE PRÖVA OM DU ALDRIG GJORT DET.



Ser det inte bara för gott ut? För några dagar sen blev jag sugen på nånting mot kvällskvisten men jag ville inte äta en massa mackor och då hade vi räkor (Som man får skala själv) och krabbstick i frysen så jag tinade det och sen åt jag det. Och mums så gott det var. Tog även en liten bit gurka. Den ända som fattades var kräftskärtar eller kräftor. Hur underbart gott hade inte det varit?



Men idag vart jag också sugen på nånting och då tog jag bara några krabbstick. Haha det roliga är att jag inte tror att dom heter så. Men nu skriver jag så och vet du vad det är så vet du ju det. Och då vet du själv om jag säger fel.  Så om du aldrig ätit nått av det här så borde du verkligen smaka för det är riktigt gott. Speciellt räkor man får skala själv och kräftor. Krabbsticken kan man bli lite trött på men aldrig det andra. (Om man frågar mig) Så det här kan ju bara få ett stort fet + i kanten eftersom att det båda är nyttigt och gott!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0