//DRAR TÄCKET ÖVER HUVET FÖR IMORGON ÄR DET EN NY DAG SOM VÄNTAR.

Gick ut och gick med Vewe och dom två labradorerna Bamse och Kia. Det tog ungefär en timme och det var riktigt härligt. Vi pratade om allt möjligt också och det är skönt för det är ingen annan som hör än vi så vi pratade verkligen om allt. Men det blev riktigt kallt när vi började närma oss hemmet igen och snacka om att vi frös sen när vi la oss framför tv;n. Sen åkte Vewe hem för att käka pannkakor och sen skulle hon komma tillbaka men så blev det inte för vi tyckte det blev försent och sen ska vi ju faktiskt vara imorgon och på lördag. Så vad gjorde jag när hon hade åkt? Jo jag käkade kräftor och det var underbart gott och i sällskap hade jag Billy och Jim och ska jag vara ärlig tror jag att det lilla djuret....(Vad det nu heter) Jim..Ni vet när man typ tycker det är coolt och så. Jag vet vad det heter men jag kan inte stava till det (Haha) Faschinerar?..Aa de lät konstigt! Och min käre bror tog lite bilder (Dock jätte dåliga) som jag kommer visa imorgon för dom är riktigt roliga. Får se om jag hinner visa dom innan jag åker imorgon till skolan eftersom att jag har sovmorgon. Sen rullade tiden på och nu sitter jag här i sängen och ska gå och tvätta av mig och sen hoppa ner under täcket och sova så nu säger jag godnatt.
____________________________________________________________________________________________

Vi möts när jag är ledsen, du finns alltid där. Du vet om min innersta längtan och alla sorger jag bär. Men aldrig du skulle skvallra, inte säga ett knyst. För du min älskade kudde, är alltid tyst. ♥
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0