//DRAR MIG TILL UNDERBARA LJUNGDALEN IDAG.



Åker till underbara Ljungdalen idag. Som ni säkert redan vete eftersom jag tjatat om de i nån dag nu. Har precis klätt på mig och packat lite...ska kika om de är nånting mer jag ska ha med mig eller om jag struntar i det. Solen skiner ute också så idag blir det skinnjackan. Måste ju säga att det faktiskt är riktigt varmt ute när solen lyser om det inte blåser vill säga. Underbart! För nu vill jag ha bort det kalla. Kan också passa på att berätta att mina tänder gör så sjukt ont! Var till tandläkaren igår och fixade ribban och nu gör det verkligen skit ont. Kan inte ens bita ihop för det gör så himla ont. Lovade mig själv igår att jag ska andvända snoddarna heeeeela tiden nu så jag blir av med den så fort som möjligt. (Sen om jag kommer hålla det, det är en annan sak) Nej nu har jag inte tid att sitta här längre utan jag ska hinna packa klart, käka frukost och fixa mig klart till skolan och jag får inte glömma lappen om att jag ska vara ledig imorgon. Haha. Men vi höra när jag har kommit hem från fjällen ha en super helg!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0