//DO YOU KNOW? I HAVE A PAIR OF SHOES ...



Jennifer följde med mig hem idag efter skolan och vi hade det riktigt kul. Hon började pröva ett par skor som jag hade i mitt rum och sen ville hon pröva fler så jag gick ner och hämtade ett par stycken åt henne. Så hon prövade alla mina skor med klack på och sen kom och fram till att jag hade cirkus 8 stycken. Då kom jag själv och tänka på att det är ganska så många par skor. Och då var det dom med klack. Har en massa utan klack också..Undra hur många par skor jag igentligen har. Och andvänder jag alla skor jag har? Nej jag gör nog inte det. Men jag har nog andvänt alla iallafall minst en gång. Förutom dom som Jennifer prövade (Som man nästan ser på alla bilder, dom svarta skorna med en silvrig dragkedja) Några skor som jag har som jag älskar är alla mina converse. Jag verkligen älskar alla dom. Har tre par ett par vita, röda och ett par turkosa. Och sen får jag snart ett par nya vita också. ÄlskarT! Sen hann vi inte göra så mycket mer, vi pratade om en massa saker och sen gick jag och Tildis med henne ut till bussen och sen åkte hon hem.
Efter det gick jag hem och käkade lite och sen tog jag mitt ett varmt bubbelbad. Det jobbiga med att bada är att det blir för varmt. Blir äckligt varmt så man inte vill bada och då går man upp. Och det var precis det jag gjorde, jag gick upp från badet och satte mig vid datorn. Snart ska jag gå ner och kolla om vi har äpplen och fylla en flaska med iskallt vatten. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0