//DATAKUNSKAP...INTE MIN GREJ INTE.

Har datakunskap och jag gör nån saga...Inte speciellt roligt och jag vill nu att den här dagen ska vara över så jag får åka hem. Fast sen ska jag åka iväg igen. Tar tåget mot Gävle ikväll med Vewe..Mycket trevligt! Har bara tre lektioner kvar efter denna och det är matte,engelska och idrott..engelskan är väll okej eftersom att vi bara ska kolla på film men idrotten gillar jag då inte..Den är fööör lång! Och vi ska säkert göra nånting tråkigt också så de va ju trevligt... Sen på matten fatatr jag inte speciellt mycket så de va ju sak samma.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0